اموزشگاه برق

برگزاری دوره های پیشرفته برق

اموزشگاه برق

برگزاری دوره های پیشرفته برق

  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ یکی از پرطرافدارترین و پر درآمدترین دوره های مربوط به تعمیرات کامپیوتر و موبایل مجتمع فنی برق می باشد. دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ شامل تعمیر تخصصی تمام سخت افزار های لپ تاپ می باشد. روند دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ به این گونه می باشد که ابتدا تمامی قطعات الکترونیکی معرفی شده و روش های عیب یابی و تعویض این قطعات به صورت کامل آموزش داده می شود سپس طریقه استفاده تمام لوازمی که در دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ برای تعمیرات لپ تاپ استفاده می شود شرح داده می شود و در ادامه به تعمیرات تمام قطعات سخت افزاری پرداخته خواهد شد.

مسئولین مجتمع فنی برق با بهره بردن از اساتیدی که دانشجوی دکتری سخت افزار و الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف هستند و تجهیز کردن کارگاه آموزش تعمیرات لپ تاپ سعی بر برگزاری دوره تخصص آموزش تعمیرات لپ تاپ با بهترین کیفیت آموزشی در سطح استان تهران و مطابق با استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای نموده اند. مجتمع فنی برق این تضمین را به کارآموزانی که دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ را گذرانده اند که بعد از اتمام دوره دیگر هیچ گونه ایرادی در مورد تعمیرات لپ تاپ نخواهند داشت.

دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ

  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • sasan rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی