اموزشگاه برق

برگزاری دوره های پیشرفته برق

اموزشگاه برق

برگزاری دوره های پیشرفته برق

  • ۰
  • ۰

بهترین نرم افزارهای کامپیوتری برای دانشجویان

نرم افزارها نقش مهمی در انجام تحقیقات و پروزه های دانش آموزی و دانشجویی دارند. طیف وسیعی از نرم افزارهای دانشجویی برای استفاده بر روی کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ عرضه شده اند که هر کدام به نوعی به بهره برداری بیشتر دانشجویان از فضای مجازی و اینترنت منجر می شوند. نظر به اهمیت این موضوع ترجمانو به معرفی چند نرم افزار دانشجویی کاربردی تر می پردازد.

Evernote

این برنامه از نرم افزارهای دانشجویی برای یادداشت برداری است که مثل یک دستیار مجازی به دانشجو کمک می کند. برای یادداشت برداری از صفحات وب سایت، مقالات و هر نوع سندی می توان روی Evernote حساب کرد.از همه مهم تر این که تشخیص دستنویس ها نیز با Evernote  میسر است. با نصب این دستیار مجازی هر نوع فایل با هر نوع فرمتی قابل یادداشت برداری و ذخیره سازی و جستجومی باشد. امکان نام و برچسب گذاری بر روی فایل های متنی و تصویری در هنگام ذخیره سازی می تواند بازیابی فایل ها را ساده تر کند.  قابلیت این نرم نرم افزار در کنفرانس ها و ارائه پایان نامه بیشتر مشخص خواهد شد. Evernote از نرم افزارهای دانشجویی رایگان می باشد.

AudioNote

AudioNote نرم افزار صوتی و تایپ به صورت هم زمان است که برای هر دانشجویی مورد نیاز می باشد. هنگام شرکت در کنفرانس های علمی با این نرم افزار هم نکات مهم را یادداشت کنید و هم صدای سخنران را ضبط کنید. هنگام باز پخش هم زمان با صدا، کلمات یادداشت شده پر رنگ به نمایش درمی‌آید که نقش مهمی در یادگیری دارد.از نرم افزارهای دانشجویی رایگان است که امکان کپی برداری و اشتراک گذاری ، به تفکیک صدا و یا متن را داراست.

  • ۹۶/۰۱/۳۰
  • sasan rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی