اموزشگاه برق

برگزاری دوره های پیشرفته برق

اموزشگاه برق

برگزاری دوره های پیشرفته برق

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل یکی از پرطرافدارترین و تخصصی ترین دوره های تعمیرات کامپیوتر و موبایل مجتمع فنی برق می باشد.دوره آموزش تعمیرات موبایل شامل تعمیرات انواع موبایل های لمسی و تعمیرات انواع موبایل های صفحه کلیدی می باشد. روند دوره آموزش تعمیرات موبایل به این گونه می باشد که در مرحله اول مکانیزم و عیب یابی و تعویض تمام قطعات الکترونیکی که در موبایل ها وجود دارد آموزش داده می شود. د مرحله دوم روش کار با تمام ابزاری که در دوره آموزش تعمیرات موبایل مورد استفاده قرار می گیرد گفته می شود و در مرحله سوم عیب یابی و تعمیرات مدارهای موبایل شرح داده می شود و در مرحله آخر عیب یابی و تعمیرات قطعات موبایل گفته می شود.

اساتید آموزش تعمیرات موبایل مجتمع فنی برق با سالها تجربه در زمینه تعمیرات موبایل به بهره مندی از کارگاه مجهز آموزش تعمیرات موبایل تکنیکهای جدید تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی آموزش می دهند.

دوره آموزش تعمیرات موبایل


  • sasan rezaei
  • ۰
  • ۰

بهترین نرم افزارهای کامپیوتری برای دانشجویان

نرم افزارها نقش مهمی در انجام تحقیقات و پروزه های دانش آموزی و دانشجویی دارند. طیف وسیعی از نرم افزارهای دانشجویی برای استفاده بر روی کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ عرضه شده اند که هر کدام به نوعی به بهره برداری بیشتر دانشجویان از فضای مجازی و اینترنت منجر می شوند. نظر به اهمیت این موضوع ترجمانو به معرفی چند نرم افزار دانشجویی کاربردی تر می پردازد.

Evernote

این برنامه از نرم افزارهای دانشجویی برای یادداشت برداری است که مثل یک دستیار مجازی به دانشجو کمک می کند. برای یادداشت برداری از صفحات وب سایت، مقالات و هر نوع سندی می توان روی Evernote حساب کرد.از همه مهم تر این که تشخیص دستنویس ها نیز با Evernote  میسر است. با نصب این دستیار مجازی هر نوع فایل با هر نوع فرمتی قابل یادداشت برداری و ذخیره سازی و جستجومی باشد. امکان نام و برچسب گذاری بر روی فایل های متنی و تصویری در هنگام ذخیره سازی می تواند بازیابی فایل ها را ساده تر کند.  قابلیت این نرم نرم افزار در کنفرانس ها و ارائه پایان نامه بیشتر مشخص خواهد شد. Evernote از نرم افزارهای دانشجویی رایگان می باشد.

AudioNote

AudioNote نرم افزار صوتی و تایپ به صورت هم زمان است که برای هر دانشجویی مورد نیاز می باشد. هنگام شرکت در کنفرانس های علمی با این نرم افزار هم نکات مهم را یادداشت کنید و هم صدای سخنران را ضبط کنید. هنگام باز پخش هم زمان با صدا، کلمات یادداشت شده پر رنگ به نمایش درمی‌آید که نقش مهمی در یادگیری دارد.از نرم افزارهای دانشجویی رایگان است که امکان کپی برداری و اشتراک گذاری ، به تفکیک صدا و یا متن را داراست.

  • sasan rezaei
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • sasan rezaei
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • sasan rezaei